BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 21, 2009

tag dari lai

1.sape name pnjg anda?...name pendek plak?
name pnjg: MARHAMAH BINTI ZABIDI
name pendek: MAR, AMA, ANGAH, MAMAH, MARHAMAH(name ni pon da ckup pendek)

2.mase skrang nie?
6.32pm

3.anda nie org yg mcm mane bile brada di sekeliling kwn2?
ske menyakat

4.anda sgt anti pd...?
anti pd kuman hehe
pakcik sblh umah aku sbb die sgt memekak!

5.dr dulu smpi skrang, ape yg anda x pcaye skali yg blaku dlm idup anda?
aku xpecaye aku dpt masok unv skang...xpecaye aku dpt jg adk2 aku tym parents aku g umrahh neh...hehe

6.prnah x anda rase lonely?..kalo x knp, kalo pnh knp?
xpenah kowt...idop mst ceria...

7.anda fanatik dgn...?
peterpan..n duit y byk..haha

8.knangan yg pling anda x bleh lupe time skolah rendah dulu?
erm..ade ah...xbleh cite kat blog hehe

9.kepantangan anda adlh..?
selfish
hipokrit
bajet bgos
y xde pendirian
org y xde maruah

10.ape yg anda rase time bwat tag ini?
wat je lah..bkn susa sgt pon...

11.ape yg mggu anda spnjg anda wat tag ini?
jg adk2 dengan hati y iklhlas...sume nye tuk ummi n abuya...

11.sape 6 org yg anda nak tag...knp 6 dan bkn 5@7?
lai kate 6
so 6 ar
kte kne ikot arahan lai
hahaha
ain
kak long
noha
bid n ney(tp dorg xde blog)
jua
makcik sblh umah aku neh
hahaha

12.last question...mase skrang?
6.39pm

1 comments:

~FaRiDzUl LaILy FuDzALi~ said...

dah tue,
org yg xdak blog cmne nak wat?
jua pown ko smbat skali ek?