BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 3, 2009

tag dari lai....=>

Adalah baik sekiranya anda menulis 25 perkara yg org xtau semasa kecil anda. Dihujung entry, anda harus memilih 5 org utk ditag. Anda amat bertuah jika ditag saya sbb sy ingin tau lebey lanjut tentang zaman comel anda dulu...

1. mase kecik2 dlu aku g skola nek tren ngn kk aku...dr kl ke s.alam..tym 2 aku br darjah 1 n kk aku drjh 3..brani an kitorg...haha
2.penah curik duit ah mlm2..rm50...bekomplot ngn kk n adk...sorg kawal, sorg tunduk, sorg pnjt..sbb suar ayh 2 gantng tggi..hehe
3.slalo tgkp berudu pas2 simpan n ble da jd katak sgt3 ske sbb rs cam kami da bejaye besarkn die,..haha
4.penah bela ikan kecik..wane wani..tym ikan 2 mati sdh sgt,,.dah 2 g tanam dpn umah..ari2 siram..hehe
5.penah wat bj ngn daun2 n dahan..pas2 maen mak2 ngn baju 2..baju daun haha
6.kne kejar ngn kambing sbb ejek kmbing 2 mengembek...kelam kabot lari blik umah..
7.kne mrh ngn mak..pas2 kemas bj2 n wat2 nak lari dr umah...ciap lmabai2 adk2 bgai..adk2 pon da nags2...br drjh 2 tym 2..hahax
8.blik sek jln kaki ngn kk...pd hal umah jaoh gle...dah 2 blik ngn bggenye dlm kpale pkir mst ummi n abuya puji kami berani..tp last2 kne mrh sbb wat dorg risow..haha
9.ske pontg skola..dah 2 duk kat taman maen2 ngn kk..ble ujan cr umah y xciap duk kat umah 2 smpai ujan bernti..
10.ponteng skola agm n duk blakang kereta sape ntah y parking dpn umah...dah 2 kantoi ngn mak tym mak sidai bj..hehe
11. tym skola rndh aku adlh pengws...
12. ske maen kat lereng bukit...men glongsor..sgt bes sbb gne kotak je tuk meluncur kat bukit 2..
13. hujan saat plg bes sbb dpt men hujan
15. penah kne baling tin kat kpale ngn ayh sbb nyakat adk..bedarah kpale aku haha
16. pg2 g skola rutin harian y wjb...tetgl brg...cam tepkai slipar..beg skola tetgl..haha
17. penah kne tido dlm toilet sbb sgt nakal...
18.terjun dr tgkat 2 umah flat sbb nak kua maen n mak xbg...hehe
19.dlu kecik2 ske men ngn laki n mak denda sbb degil sgt..petang 2 g maen pkai skirt!malu gle..sume gelak an aku hahaha
20.ske takot an adk2..ckp kat dorg ade lipas dlm bj dorg..1 umah lari kne kejar ngn adk..
21. penah men lari2 wat aksi y agrsf gle smpai kpale terantuk kat bucu katil...darah byk gle tp aku xnangs sbb ummi kate klu nangs lg saket..2 y parot ade smpai skng kat dahi...
22. mlm2 slalo tggu ayh blik sbb nak men kuda2 ngn ayh..sggup besengkang mata..huhu
23.ske curi mknn kat tokong..tym 2 xtao mknn 2 tuk sape..tgk gula2 sdp je so amik la..haha
24.tym on d way g skola..amik jambu kat umah org...sdp..hehe
25. xleh mkn ubat cecair...nnt mst muntah...sgt susa nk mkn ubat act...heee

tag neh kat
k.long
ayna
abuya(nak ke??haha)
ain
sesape je lah
haha

5 comments:

~FaRiDzUl LaILy FuDzALi~ said...

kalo skrang bele brudu lg, agk2 feeling die cm dulu lg x?
erm..ko pown pnh lari dr umah?
n
ape rase mknn yg dr tokong tue ek?

8ko nye zman kcil lg comel..
>_<

The lady said...

ape ni nak tag2 aku. malu larr

marhamah said...

alah ayna nak malu2 bgai...haha
lai..
skang tgk berudu geli jer
haha
penah lari dr umah gak
dlu kecik2 an akal pendk
hehe
ala mknn tokong gule2 je pown
sedap je
cbe ar nnt
huhu

Are-O-neb said...

wei bengong toi amh
malu sey cter sume ni..
tp lawak r kte kecik2 kn
hahahhaha
pe r
hehhehehe

marhamah said...

x k.long
k.long y lawak
ama cool je
hahaha